wii (:

Tjo

idag har ja nt gjort så mkt sov ju hos camilla igår hon hade ju köpt wii så vi spelade det hela dagen xP . jag åkte dit vid 4 halv 5 ungefär och vi spelade wii till halv 12 kanske . efter vi hade spelat wii fick lotta camillas granne för sig att vi skulle ut o gå så vi gick en runda i stan när vi kom hem borstade vi tänderna o sen kollade vi på tina turn fast den hade hållt på rätt länge så den var nästan slut när vi började kolla på den . aja i mon är det skola igen vi får väl se vad som häner imon , jag ska ju ialla fall träna badminton vid kvart i 7 till 8 så jag tror nt att jag orkar skriva ngt inlägg imon det är väl om jag skriver ngt precis efter skolan ja jag vet att jag är slö som nt orkar skriva inlägg men men .

nu ska jag väl ta och äta lite kvällsmat och sedan ska ja kolla på tv (:

puss & kram / eliiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0