hockey (:

Hej svejs (:

min dag :
vaknade vid 11 halv 12 idag , satt mig vid datorn , åt frukost sen badade jag (:
ringde gerta för vi skulle vara idag men hon pallade nt så jag ringde emma n ist och hon ville så jag stack hem till henne vid 3 halv 4 ungefär . först kollade vi lite på sunes jul (:  sen hade hennes mamma gjort pankakaor så vi gick ner och åt . efter vi hade ätit kollade vi lite till på sunes jul efter det spelade vi wii fit och mario galaxy de va skojigt , men jag förstörde alltid allt :P haha jaja när vi hade tröttnat på wii så gock vi ner och skulle titta på tv men det blev nt så för hennes mamma sa att vi kunde spela hockey ni vet sånt där som man spelade innan som man drar och skruvar på några saker iaf :P de gick i alla fall bättre än på nyår för då van hon me 10 - o och jag hade gjort 3 elr 4 st självmål =(  men idag blev det 7 - 1 hon tog bort sin målvakt men ja gjorde inga mål för det men sen kom min pappa och då passade jag på att göra ett mål haha (:  när jag kom hem så åt jag lite och nu sitte jag här (: jag vet inte vad jag ska göra nu men det blir väl att jag sittr här och snackar med henne lite till , sen går jag väl och lägger mig . Jag ska ju upp tidigt imon vid typ halv 8 elr ngt för jag ska följa med emma och alicia till kristianstad så hinner kanske inte blogga imon men i så fall skriver jag väl lite hur det va i kristianstad i över mon

men ha de så bra så länge så ses vi väl
puss & kram / eliiiin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hockey annars :)

2009-01-06 @ 20:23:07
Postat av: jullan bullan

ahha kul blogg ! kramar ! hälsa <33

2009-01-08 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0