Skolan har börjat =(

hej hej

förlåt att jag nt bloggat på länge men har nt haft tid . I måndags var jag ju i k.stad  det va roligt jag och emma flummade som vanligt :P alicia hade gått på toa jag sa till henne att hon inte skulle stänga dörren för det var en son som man ska stoppa i en 5 kr i men jag kunde inte låsa såjag gick och hämtade emma så hon kunde visa mig , men dåstängdes ju dörren . Jagtog en ny 5:a och stoppade i den de var ju två toaletter jämte varandra men jag tänkte att de kvittar ju vilken man stoppar i pengen i så jag stoppade bara ner den i ne men självklart hade jag son otur så på den dörren som öppnade stog det OBS !  SÖNDER ! så jag fick ta en ny 5 kr och äntligen gick det (:  vi provade såklart många skor   ( roligt roligt )  . jag och emma tog några jätte fula kläder och provade dom vi ropade på alicia och vi började så klart skratta hon hämtade fler kläder och de va alltid lika roligt, sen tyckte jag och emma att alicia oxå skulle få prova lite kläder så vi bestämde oss för att vi skulle hämta många fulakläder till henne . vi hämtade först många sexiga underkläder men alicia ville inte prova dom så vi hämtade massa annat istället (: 

ush nu har ju skolan börjat igen vi fick 4 elr 5 st läxor som skulle vara färdiga till imon

nu är jag trött och ska snart gå och lägga mig

God natt jag bloggar väl mer imon

puss & kram / eliiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0