saknar amanda <333333

hallo

har inte bloggat på länge men jag tänker inte på att jag har blogg har inte blivit riktigt van ännu så de är därför jag inte bloggat på länge . denna veckan har jag inte alls gjort mycket . i måndags var jag med tilda , gerta , josse och jennan vi. när vi kom till tilda åt vi och sen spelade vi guitar hero sen stack jag , gerta och josse hem . när jag kom hem år jag och sedan blev det att packa väskan för då skulle vi till bamintonen de gick inte så bra på tränigen för jag och emma va VÄLDIGT trötta . så när vi skulle ha fys skulle vi springa allt vad vi hade en liten stund men jag och emma sprang i slowmotion i ställer (; i tis va jag med tilda , hanna j , jennan och alice . vi stekte plättor elr ja rättare sagt jag, hanna J och jennan alice hjälpte till i början hon gjorde smeten oså sen stekte hon lite men sen tog jag och hanna över. det gick väl så där vi brände rätt många men vi fick till dom till slut (: igår gjorde jag ingenting jo jag tränade , det gick inte häller så bra för jag hade ont  magen oså . imon ska jag ialla fall vara med gerta och alla som vill vara med får så klart det (: säg bara till för jag och gerta vill ha FETT kul imon asså xPhahaha
ja nu sitter amanda och gottar sig i sälen den ungen ! jag vill med dit !

aja vi saknar dig sjukt mkt i alla fall sis älskar dig <33333333

blir nog inte något av blogget imon men det kanske kommer in en kottis

puss & kram / eliiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0