pizza (;

hej igen

nu har gerta stuckit hem , hon var här till 20.00  ungefär .  tio min efter gerta hade stuckit kom pappa hem med pizza ( mums ) . jag åt och sedan kollade vi på en fransk thriller de var andra avsnittet idag , det första var igår ;) den var faktist rätt bra men jag störde mig på språket det lät jätte fult :P  Jag vet faktist inte vad jag ska göra nu jag ska väl sitta vid datorn lite till sen ska jag gå och lägga mig. skriver nog en liten snutt imon med så vi ses väl då (: 

puss & kram  / eliiiin

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA , JAG HATAR FRANSKA ^ KMR DU IHÅG DEN FILMEN VI SÅG I SKOLAN OM ANDRA VÄRLDSKRIGET , NÄR DOM PRATADE ITALIENSKA ?! :P



SKITSTÖRIGT :P

2009-01-04 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0